Taşımacılık İş İlanı



NURTEN YILDIRIM SANCAK ANAOKULU ÖĞRENCİ SERVİS TAŞIMACILIĞI İŞİ İLANI

       2022-2023,2023-2024 ile 2024-2025 -Öğretim Dönemleri Nurten Yıldırım Sancak Anaokulu Öğrenci Servis Taşımacılığı işine ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

 

 

1-İdarenin

:Nurten Yıldırım Sancak Anaokulu Müdürlüğü

a) Adresi

:İnkılap Mah.29 Mayıs Cad.No:8 Ümraniye/İstanbul

b) Telefon ve faks numarası

:2166343462

c) Elektronik posta adresi

:752054@meb.k12.tr

ç)İşe İlişkin dokümanının görülebileceği internet adresi

: http://nurtenyildirimsancak.meb.k12.tr/

2-İş konusu hizmetin

 

a) Niteliği, türü

:Öğrenci Servis Taşımacılığı

b) Yapılacağı yer

:Nurten Yıldırım Sancak Anaokulu Müdürlüğü

c) Süresi

:3 (üç) Eğitim-Öğretim Yılı(2022-2023,2023-2024,2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı)

3-İşe İlişkin Tespit Yer ve Tarihi:

 

a) Yapılacağı yer

:Nurten Yıldırım Sancak Anaokulu

b) Tarihi ve saati

c) İlan Süresi

d) İşe dair evrak son teslim tarihi

e) İşe dair evrak teslim birimi

f) Şartnamenin temin edileceği birim

 

:24.08.2022 -11.00

:10.08.2022-23.08.2022 saat 17.00

:24.08.2022 11.00

:Taşımacıyı Tespit Komisyonu

:Taşımacıyı Tespit Komisyonu

 

 

4.     OKUL SERVİS ARAÇLARI TAŞIMA İŞİNE KATILABİLME ŞARTLARI VE İSTENİLEN BELGELER

          a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

      b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

       c) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

         ç) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

         d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

      e)  Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

          f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

5.  ŞARTNAME VE EKLERİ NEREDEN HANGİ ŞARTLARLA ALINACAĞI;

           Şartname ve ekleri  ilan tarihinden itibaren  23/08/2022  Salı günü saat 17:00' ye kadar okul müdürlüğünden bedelsiz olarak temin edilebilir.

6.  SERVİS ÇALIŞTIRMA TESPİT İŞİ NEREDE VE HANGİ TARİH, SAATTE YAPILACAĞI;

          Öğrenci servis çalıştırma tespit işi 24/08/2022 Çarşamba  günü saat 11:00'da Ümraniye  NURTEN YILDIRIM SANCAK ANAOKULU'nda  yapılacaktır.

NURTEN YILDIRIM SANCAK ANAOKULU

TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU

         

                                                                                                                                                                                                         

 



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 3  kişi beğendi